Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av vildrosenventilerar - 12 oktober 2015 22:24

Ja den här dagen gick ju oxå. Äntligen är den över. Frammåt kvällskvisten började kroppen vakna till liv och jag fick lite hemmasysslor gjorda men ack ack va trött kroppen blev. Inte så konstigt kanske eftersom jag har varit förkyld i nån vecka sen fick feber och luftrörskatarr och käkar antibiotika. Funderar på om jag ska va hemma från jobbet i morron o ta det lugnt en dag till men som vanligt kämpar jag väl på. Hur som helst så saknar jag min särbo. Han är bara så bäst! Gonatt alla o sussa gott! Kollar på Paradise Hotell...helt jävla sjukt   

 

Av vildrosenventilerar - 12 oktober 2015 14:31

Första inlägget! En dålig dag! Fast nu menar jag inte en sån där riktigt dålig "hatamigsjälv" dag. Dom dagarna är bara ett minne blott. Men vissa dar är ju sämre än andra o det vet vi ju allihop. Har ingenting att konkret att ta på liksom. Men jag troooooor.......att det är för att jag har en ledig dag och har svårt att tillåta mig att bara göra ingenting. Jag borde så mycket men orkar fan inte. Sov länge och orkar inte duscha...ja ni vet. Hamnade här och förmodligen blir jag oxå sittandes eftersom min särbo inte dyker upp ikväll. Får man må så här...orkeslös, inget e liksom kul. Energin finns inte. Bläääää! Ett mycke positivt första inlägg  ;) NOT!

Presentation


Vildrosens tankar o funderingar, i stort och smått. En sida mest för min egen skull. Men självklart delar jag gärna med mig :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards